torsdag den 12. juli 2012

Afskedsgave fra AAEN A/S

Jeg har i dag afsluttet mit praktikforløb hos AAEN A/S - rådgivende ingeniør. Jeg har været ansat som praktikant hos AAEN A/S i lidt over fem måneder, og har været vildt glad for at være der. Som afsked fik jeg en gave med derfra, og som I kan se var det en gave der gik lige i mit "bage-hjerte":-) Jeg blev helt vildt glad, det var næsten som om det var juleaften. Nu glæder jeg mig bare til at bage nogle lækre kager, og så skal AAEN A/S nok få glæde af et par stykker af dem, når jeg kommer på besøg. :-)


Den dejlige gave indeholdte følgende lækkerier:
5 stk. forskellige tyller
En masse runde udstikker forme
2 stk paletter
1 stk plastisk sprøjte pose
En masse engangs sprøjte poser
Et rivejern
2 stk. skåle, som bl.a. kan bruges til at smelte chokolade.




Det er helt sikkert noget jeg kommer til at bruge, og kan næsten ikke vente. MEN først går turen til Italien i små 10 dage med min bedste veninde Jasmina, og derefter til København i en forlænget weekend med kæresten. :-)
Det bliver fantastisk med ferie, men desværre kommer der ikke meget på bloggen de næste to ugers tid, men mon ikke i kan vente så længe. Der skal nok komme en masse sommerlækkerier når jeg kommer hjem. Hvem ved, måske nogle lækkerier fra det skønne Italien. :-)


God sommer til jer!


- Pernille Elise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar